wtorek, 8 listopada 2016

Sprawdzona metoda na wypadanie włosów

Każda kobieta marzy o pięknych, długich i lśniących włosach. Jednak na wygląd naszych włosów ma wpływ wiele czynników np: stres, odżywanie, farbowanie i czynniki zewnętrzne.
Przyczynami wypadania włosów są osłabienie organizmu, niedobór witamin czy choroby skóry głowy. Bardzo ważnym elementem w terapii jest właśnie zadbanie o stan skóry, jej odpowiednie oczyszczenie i wzmocnienie. Jednocześnie należy zadbać o prawidłową dietę i wystarczającą ilość snu - w tym czasie nasze włosy najbardziej się regenerują.
Do poprawy kondycji włosów i skóry głowy polecam produkty marki Seboradin.
Jest to polska marka, sprawdzona przeze mnie i moją rodzinę od dawna. Już ponad 20 lat kupuję szampony, odżywki i lotiony tej firmy. Pierwszym produktem jaki zakupiła mi moja mama był szampon pod nazwą Petrole do włosów ciemnych z chlorofilem, który wzmocnił moje włosy, zregenerował i wreszcie przestały one wypadać garściami. Teraz cała seria produktów nazywa się Seboradin.

Producent proponuje całą gamę produktów do włosów wypadających, z łupieżem, przez kurację do wrażliwej i atopowej skóry głowy. Bardzo ważna jest systematyczna pielęgnacja. Pełen sukces w walce z każdym problemem zapewni przede wszystkim regularne i kompleksowe stosowanie kuracji:
szamponu, maski, lotionu czy odpowiednio dobranych ampułek. Włosy stają się wtedy zdrowsze, błyszczące, a nasze cebulki odżywione i pobudzone do wzrostu
Czytałam wiele opinii na temat tych produktów, wiele z nich jest bardzo pochlebnych, ale zdarzają się tez i niezadowoleni klienci. Z doświadczenia wiem, że jest to spowodowane niewłaściwym dobraniem produktu i zbyt krótkim stosowaniem kuracji. Efekty widać już po kilku tygodniach, ale optymalna kuracja powinna potrwać od trzech do czterech miesięcy.
Ja obecnie stosuje serie Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów, używam ją teraz profilaktycznie, ponieważ ciąża mocno osłabia organizm. Zawsze dbam o włosy i wiem, że lepiej zapobiegać niż leczyć:)



Złota Lilia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz