poniedziałek, 27 marca 2017

Nawilżenie skóry

Chciałabym przedstawić Wam emulsję nawilżającą amerykańskiej firmy Mene&Moy. Produkt nazywa się Endless Facial Moisturizer. Jest to krem o właściwościach nawilżających do cery normalnej i mieszanej. Polimery, które znajdują się w składzie, zapewniają długotrwałe nawilżenie i ochronę skóry. Ja mam cerę suchą lub mieszaną i dla mnie ten krem jest idealny. Nadaje się pod makijaż, dobrze się wchłania, cera jest matowa i dobrze nawodniona. Słyszałam wiele dobrych opinii o tej marce, więc postanowiłam ją wypróbować i cieszę się, że się nie rozczarowałam. Polecam i zachęcam do przetestowania.

INCI: Water, Cyclomethicone (and) Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Crosspolymer, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, SaccahrideIsomerate, Sodium Dihydroxycetyl Phosphate, Vitis Vinifera (Grapeseed) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, PEG-40 Stearate, Triethanolamine, Isostearic Acid, Butylene Glycol, Cholesterol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Diazolidinyl Urea, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Epilobium Angustifolium (Willowherb) Extract, Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Extract, Panthenol, Niacinamide, Hypnea Musciformis Extract (and) Gellidiela, Acerosa Extract (and) Sargassum Filipendula Extract (and) Sorbitol, Saccharomyces / Silicon / Magnesium / Copper / Iron / Zinc Ferment, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Sodium PCA, Allantoin, Urea, Trehalose, Polyquaternium-51, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Oil, Geranium Maculatum Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Retinyl Palmitate, Aloe Barbadensis, Methylparaben, Propylparaben, Tetrasodium EDTA.


Złota Lilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz