wtorek, 3 stycznia 2017

Zachowaj piękną skórę ciała podczas ciąży

W jednym z postów wspominałam o preparacie do pielęgnacji ciała zapobiegającym rozstępom. 
Był to produkt Lierac Phytolastil Gel. Żel dobrze się sprawdził, ale kiedy brzuszek się powiększał, skóra mimo wszytko mocno się przesuszała i była podrażniona. Próbowałam wielu produktów, lałam na siebie tony oliwki, nic nie pomagało, albo po kilku godzinach moja skóra na brzuszku, piersiach i na udach była znowu podrażniona. Wpadłam na pomysł aby zastosować Bionic Lotion 
z Neostrata. O kremie wspominałam już w moim poście, ale mleczko ma nieco lżejszą konsystencję, delikatnie się rozprowadza po skórze, doskonale nawilża oraz chroni ciało przed podrażnieniem, zapewnia barierę ochronną. Polecam z czystym sumieniem. Szkoda że wcześniej nie pomyślałam żeby wypróbować to mleczko.
Złota Lilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz