środa, 12 kwietnia 2017

Preparat na blizny

Kochani, w dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat leczenia blizn. Jestem po cc i już od kilku tygodni stosuje maść na moją bliznę. Jest wiele preparatów na rynku, z pośród których wybrałam Scagel. Słyszałam i czytałam wiele dobrych opinii o tym produkcie, cena nie jest zbyt wygórowana, więc warto wypróbować. Zapach jak na maść z cebuli jest dość przyjemny. 
Żel łatwo się wchłania i jest bardzo wydajny - zakupiłam opakowanie 50 g za ok. 42 zł. Na efekty będę musiała nieco poczekać, ale już odczułam, że blizna jest wygładzona i powoli blednie. 
A Wy znacie jakieś skuteczne preparaty?



INCI: Aqua, Allium Cepa Bulb Extract, Centella Asiatica Extract,Methylsilanol Hydroxyproline Aspartate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Acrylares/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Triethanolamine, Butylene Glycol, Phyllanthus Emblica Extract, Tamarindus Indica Extract, Broussonetia Papyrifera Extract, Ipomoea Pes-caprae Extract, Portulaca Oleracea Extract, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Allantoin, Fragrance, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben. 

Złota Lilia


2 komentarze:

  1. Widze ze mamy podobne zainteresowania jak i podobnego bloga 😀 bardzo interesujacy i przypatny wpis. Zapraszam do mnie http://kobiecysekretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobał Ci się mój wpis. Na pewno zajrzę na twój blog ;)

      Usuń