wtorek, 28 lutego 2017

Macierzyństwo po latach

Jestem zakochana w mojej Olusi, jest piękna i cudowna. Mogłabym na nią patrzeć cały czas. Moja starsza córka, Zuzanna, urosła nie wiem kiedy. Jest prawie dorosłą kobietą i kiedy ona była malutka, nie miałam dla niej tyle czasu. Jak tylko mogłam starałam się nadrobić ten czas, ale wiecie jak jest, zawsze coś:). Zuzię urodziłam na trzecim roku studiów, mieszkaliśmy w akademiku i zawsze byliśmy z mężem zabiegani. Teraz są inne czasy, na wiele rzeczy patrzę z innej perspektywy i cieszę się, że mam to szczęście znowu być mamą. Chciałabym wykorzystać ten czas na bycie z moimi skarbami jak najwięcej. Po 15 latach zupełnie inaczej widzi się pewne rzeczy, mam też spory bagaż swoich doświadczeń i obserwacji z życia innych. Mam nadzieję, że 
w pełni je wykorzystam. Będę się z Wami dzielić moimi radościami i przemyśleniami.






Złota Lilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz